søndag 20. mai 2007

Tagging?

Hva angår blogger og blogging forholder jeg meg mest til det enkelte skriver – innhold og mening. Siden jeg ikke er spesielt opptatt av de andre sidene ved bloggevesenet, må jeg innrømme at jeg ikke helt vet hva det innebærer å bli tagget. Jeg har registrert at andre har blitt det uten å interessere meg for hva og hvorfor. Jeg velger å anta at tagging er en slags hyggelig utfordring – at noen ber meg om å svare på, skrive noe, gjøre ett eller annet? Det forekommer meg også at det i tagge-konseptet ligger at jeg igjen skal utfordre andre. Det siste kommer jeg ikke til å gjøre. Jeg har aldri likt pyramidespill (og derfor heller ikke Facebook).
Men, altså: Jeg er blitt tagget av radiohode. Jeg ønsker jo å fremstå som en vennlig person, og da må jeg prøve å imøtekomme anmodningen, hva den nå går ut på?
Er det da kanskje slik å forstå at jeg også skal svare på de 10 spørsmålene med bilder (det 11. avstår jeg altså fra)? For tiden maler jeg huset (og har dermed lite tid til blogging). Da gir svaret på første spørsmål seg selv.

Hva er du flink til?


Hva drømmer du om?


Hva er det beste med hjemstedet ditt?


Hvem drømmer du om å kline med?


Hva ville du gjort hvis du var statsminister for en dag?


Hva er du mest redd for?


Hvem skulle spilt deg i filmen om ditt liv?


Hvilket yrke ønsker du deg?


Hva ville du sunget på Idol-audition?


Hvorfor er ikke du kjendis, egentlig?


I stedet for hvem jeg tagger:

6 kommentarer:

Anonym sa...

For det første: Du er høflig. Jeg har aldri klart å følge opp en slik tagging. For det andre: Dette har du gjort på en mest fantasifull måte, det var faktisk morsomt å lese dette. Du er kreativ, men det visste vi jo forsåvidt fra tidligere.

Bridgehill sa...

Du er ofte tidlig "på han" og alltid positivt anerkjennende. Slike stimuli gjør det verdt å blogge.
Det var morsomt å lete og leke seg frem til bilder som svar på egentlig fundamentale spørsmål - selv om halve natta gikk. Fortsatt sysler tankene med andre gode bilder. Kanskje jeg skifter ut noen etter hvert?
Vi (i hvert fall jeg) tenker nok mer i bilder enn vi er klar over. Uansett gir bilder meg mye å tenke på.

Anonym sa...

Godt levert, Bridgehill. :-)

Bridgehill sa...

Fint at mine bilder ble godt mottatt. Takk for Bridgehill-banneret/-bildet du hadde funnet. Det må jeg lage en post om.

Lothiane sa...

He he, morsomt å lese. Virkelig kreativt, ja!

Jeg har fått samme taggen selv, men ikke rota meg til å følge den opp. Det ante meg det kan ta en del tid. ;)

Bridgehill sa...

Takk for hyggelig besøk fra ei jeg har fulgt med interesse - i både tekster og bilder.